Šroubové BOGE kompresory  = Made in Kvalita

Konštrukce šroubových kompresorů BOGE rady S

Jasně formulována konstrukce - snadný přístup
Všechny Boge šroubové kompresory se vyznačují tím, že mají konzistentní a integrovaný systém využívající zákonů fyziky.

Vaše výhody:
To znamená, že obsah zbytkového oleje ve stlačeném vzduchu je jen 1-3 mg/m3. Dlouhá životnost odlučovače oleje představuje úsporu nákladů na výrobu stlačeného vzduchu, což potvrdilo BOGE oddělení koncepce odlučování oleje.

Automatický GM-pohonný systém
Patent-č.: 44 13 422
Všechny šroubové kompresory BOGE obsahují patentovaný GM pohonný systém, který zajišťuje konstantní napínání klínových řemenů během každé provozní fáze šroubového kompresoru. Přitom jsou různá zatížení klínových řemenů přes váhu motoru.

Vaše výhody:
To znamená, že obsah zbytkového oleje ve stlačeném vzduchu je jen 1-3 mg/m3. Dlouhá životnost odlučovače oleje představuje úsporu nákladů na výrobu stlačeného vzduchu, což potvrdilo BOGE oddělení koncepce odlučování oleje.

Automatický GM-pohonný systém
Patent-č.: 44 13 422
Všechny šroubové kompresory BOGE obsahují patentovaný GM pohonný systém, který zajišťuje konstantní napínání klínových řemenů během každé provozní fáze šroubového kompresoru. Přitom jsou různá zatížení klínových řemenů přes váhu motoru.

Vaše výhody:
Napínání řemenů není třeba. Pásový skluz je minimalizován. To znamená nízké náklady na údržbu během provozu.

Jednoduchá údržba
Veškeré údržbářské práce musí být provedeny pouze na jedné straně, bez demontáže komponent. To šetří čas a peníze.

Vaše výhody:
Kompresor lze umístit na zeď nebo do rohu. Šroubový kompresor nemusí být zcela s každé strany přístupný. To znamená, že vyžadují minimální činnost na údržbu a tedy celkovou malou činnost na údržbu.

Vnitřní potrubí
Olej nebo olejově-vzduchové hlavní potrubí jsou z ocelových trubek s vysokou přesností-hydraulické zařízení byly zvláště za vysokých tlaků svařované. Celý stroj obsahuje tedy jen jednu hadici na straně výstupu.

Vaše výhody:
Prostřednictvím přímého propojení je uspořádání mnoha komponentů bez zbytečných hadic s možným únikům. Interiér kompresoru zůstává čistý.

Olejové šroubové kompresory BOGE

Šroubové kompresory BOGE C/CL C-Modul CL / CLD C / CD
Šroubové kompresory BOGE S S / SD
do 22 kW
S
od 22 kW
SD
od 22 kW
Šroubové kompresory BOGE SL SL

 

Olejové šroubové kompresory BOGE s frekvenčním měničem

Šroubové kompresory BOGE s frekvenčním měničem CLF CLF / CLDF
Šroubové kompresory BOGE s s frekvenčním měničem SF SF / SDF SF SDF
Šroubové kompresory BOGE s frekvenčním měničem SLF SLF / SLDF

 

Bezolejové šroubové kompresory BOGE

Bezolejové šroubové kompresory BOGE s pohonem přes klínový řemen SO 100 - SO 200
vzduchom chladené
SO 100 - SO 200
vodou chladené
Bezolejové šroubové kompresory BOGE s přímým pohonem SO 61 - SO 126 SO 150 - SO 480

 

Jak to funguje u šroubových kompresorech BOGE

Funkční schéma šroubového kompresoru BOGE řady S

(1) filtrační papír s mikro-filtrační patronou
(2) Multi-sání
(3) vstřikování oleje
(4) komprese - stlačování vzduchu
(5) Tlaková nádoba pro odlučování oleje
(6) Olejový separátor
(7) Minimální tlak - zpětný ventil
(8) a chladič
(9) rovnoběžné proudění chladicího vzduchu chladiče
(10) Microfilter
(11), termostatický ventil
(12) čištění otevření

 

 

Kontakt

 

 

šroubové kompresory BOGE

 

šroubové kompresory GHH RAND

 

šroubové kompresory RENNER

 

šroubové kompresory HAFI

 

kompresory ATMOS

šroubové kompresory ATMOS

pístové kompresory ATMOS

 

kompresory ATMOS